martes, 15 de mayo de 2012

TALLER DE LITERATURA

En el taller de literatura hem començat a escriure els nostres primers texts literaris. Poc a poc anirem millorant-los, ací tenim una xicoteta mostra del que hem fet hui:






El primer dia que em vaig banyar a la mar
em vaig trobar un calamar.
Ana


Jo volia comprar-me un cavall
que no parava de córrer amunt i avall.
 Marina Reig

 









 Et busque i et busque ocellet
però sempre estaràs amb l'amiguet.
 Núria

 
  Els ulls del meu gos,
són d’un color verdós.
Paula




La meua marieta,
és molt guapeta.
Marina Espinós
  

Tinc un baló redó
com un tapó
Brian
 

La nostra classe,
és preciosa com una frase.   Juan Moragues.
                                                                      

7 comentarios:

  1. Paco això no és d'aquest tema. Felicitats Paco ja t'ixen les canes ? Jajajajaja és broma encara et falta prou.

    ResponderEliminar
  2. Les de Paula i Ana estan molt xules jajaja:)


    Marina

    ResponderEliminar
  3. Molt xuletes!!!

    Mari Carmen

    ResponderEliminar
  4. Juan, ja tinc UNA cana, però sols una, jeje.

    Estos xiquets són uns artistes!!!

    ResponderEliminar
  5. Els xiquets de cinqué B.
    Escriuen poesies la mar de bé.

    ResponderEliminar
  6. A Paco Sempere Naya
    li ha eixit una cana!!!!

    eixa val??? jijiji

    Mari Carmen Vallés

    ResponderEliminar